بازدید نمایندگان استان اصفهان از کارخانه های گروه صنایع تولیدی عروس

بازدید نمایندگان استان اصفهان در تیرماه ۱۴۰۳ از کارخانه های گروه صنایع تولیدی عروس با هدف آشنایی و معرفی خط تولیدهای جدید درب پیرکس و تزریق دایکست در کنار خط تولیدهای ظروف کششی ، فورج ، دایکست و کارتن سازی انجام شد.

تعدادی از نمایندگان و عاملین فروش استان اصفهان به دعوت گروه صنایع تولیدی عروس به بازدید یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانه های تولید ظروف نچسب کشور پرداختند.
آشنایی با فرآیند تولید و تکنولوژی های به کار رفته در کنار بهره مندی از نیروی انسانی مجرب و تأمین زنجیره تولید با تکمیل کارخانه های ریخته گری دایکست و درب شیشه ای (پیرکس) از مهمترین اهداف بازدید عاملین فروش صنایع تولیدی عروس به شمار می آید.
محمد حسن کاظمی ، مدیرعامل گروه صنایع تولیدی عروس در روند بازدید از خط تولید ظروف نچسب به استفاده از بهترین مواد اولیه و به کارگیری جدیدترین و به روزترین تکنولوژی تولید ظروف نچسب در گروه صنایع تولیدی عروس اشاره کرد و متذکر شد رمز ماندگاری در بازارهای داخلی حفظ کیفیت برای حضور در بازارهای خارجی می باشد
وی همچنین از اهمیت آشنایی عاملین فروش با مراحل تولید محصولات به منظور افزایش آگاهی و رضایت مشتریان اشاره کرد و افزود: اشراف عاملین فروش به فرآیندهای تولید، منجر به جلب اعتماد هرچه بیش تر مصرف کننده ها و کسب سود عاملین فروش خواهد بود.
در روند بازدید عاملین فروش نشست های تخصصی با هدف آشنایی عاملین فروش با شاخص های  کنترل کیفیت ظروف نچسب و روش های نگهداری صحیح این محصولات برگزار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *